مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-26فرهنگي

کانادا، شیلی و آلمان در رقابت اسکار


سه کشور دیگر نیز فیلم برگزیده خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی کردند.

- سه کشور دیگر نیز فیلم برگزیده خود را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، در ادامه روند معرفی فیلم از سوی کشورهای مختلف برای شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان جوایز اسکار پیش رو، سینمای کانادا مستند روجِک ساخته زین آکیول را به آکادمی معرفی کرد، سینمای شیلی با فیلم ساکنان به کارگردانی فیلیپ گالوز در این رقابت حاضر خواهد بود و آلمان نیز سالن معلمان ساخته ایلکر چاتاک را به اسکار فرستاد.

مستند روجِک که نخستین بار در جشنواره ویزیون دو ریل در سوییس در سال 2022 به نمایش درآمد، تلاش می کند تا ریشه ظهور و سقوط داعش را از طریق داستان اعضای زندانی در سراسر جهان ردیابی کند.

فیلم سینمایی ساکنان امسال در جشنواره کن جایزه بهترین فیلم از نگاه هیات داوران فدراسیون بین المللی منقدان فیلم (فیپرشی) را در بخش نوعی نگاه دریافت کرده بود.

داستان این فیلم در آغاز قرن بیستم در شیلی اتفاق می افتد، زمانی که یک زمین دار ثروتمند سه مرد سواره را استخدام می کند تا اطراف ملک خود را مشخص کنند و مسیری را در سراسر پاتاگونیا به اقیانوس اطلس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا، شیلی و آلمان در رقابت اسکار

کانادا، شیلی و آلمان در رقابت اسکار