مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-22اقتصادي

تجهیز کارگاه سه تقاطع غیرهم سطح در رشت آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت اجرای تقاطع های غیر همسطح را سبب افزایش دسترسی مناسب شهروندان به شبکه ارتباطی عنوان کرد و افزود: - شهردار رشت از تجهیز کارگاه سه تقاطع غیر همسطح رشت خبر داد و گفت: شهروندان فصل جدیدی از فعالیت های عمرانی را در شهر رشت مشاهده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت اجرای تقاطع های غیر همسطح را سبب افزایش دسترسی مناسب شهروندان به شبکه ارتباطی عنوان کرد و افزود: شهروندان با اجرای پروژه های عمرانی طرح میثاق که حاصل همدلی شهرداری و شورای شهر است فصل جدیدی از فعالیت های عمرانی را در شهر رشت مشاهده می کنند.

شهردار رشت با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید حق بین (حمیدیان) به طول 420 متر و عرض 9 متر عملیاتی می شود، تصریح کرد: روگذر شهید حق بین (حمیدیان) در بلوار شهید بهشتی واقع شده که از شمال به تقاطع غیر همسطح شهدای گمنام (یخسازی) و از جنوب به میدان انتظام منتهی می شود.

شوقی، تقاطع غیر همسطح یکطرفه شهید باهنر را به طول 425 متر و عرض 9 متر ذکر کرد و گفت: روگذر شهید باهنر در محل تقاطع خیابان شهید باهنر با خیابان امام خمینی (ره) که میدان گیل را به کمربندی رشت متصل می کند، واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کارگاه سه تقاطع غیرهم سطح در رشت آغاز شد

تجهیز کارگاه سه تقاطع غیرهم سطح در رشت آغاز شد