مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-24سياسي

برای هر میز مدیریت ده ها شهید دادیم


استاندار سمنان بر ضرورت توجه به امیدآفرینی و رویکرد مردمی در خدمات مدیران استان تاکید کرد و گفت: اعتمادآفرینی با ماندن در پشت صندلی مدیریت اتفاق نمی افتد و مدیران اجرایی باید همچون رییس جمهور در میدان عمل حضور مستمر داشته باشند.

- سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان 2 شهریور در آیین آغازین برنامه های هفته دولت سال 1402 در امامزاده یحیی(ع) شهرستان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، شهدای دولت و 3000شهید استان سمنان اظهار کرد: مردم داری بهترین راه مبارزه با دسیسه های دشمنان نظام است.

وی از مردم محوری به عنوان یکی از مهمترین مولفه ای ایجاد امنیت پایدار در جامعه نام برد و تصریح کرد: در سایه حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها است که می توانیم شاهد امیدآفرینی در جامعه و بازگشت اعتماد به آنها باشیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان با بیان اینکه اعتماد مردم با ماندن در اتاق مدیریت برنمی گردد از مدیران اجرایی استان خواست با حضور مستمر در بین مردم و خصوصا اقشار محروم به امیدآفرینی در جامعه کمک کنند.

وی افزود: همین حضورها و دیدارهای چهره به چهره و حل مشکلات آنها سبب می شود که مردم در رویدادهای سیاسی نظیر انتخابات نیز مشارکت بالا داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر میز مدیریت ده ها شهید دادیم

برای هر میز مدیریت ده ها شهید دادیم