مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-28سياسي

دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران به افغانستان


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح سفر هیات پارلمانی ایران به افغانستان گفت که در دیدارهای صورت گرفته بر لزوم افزایش تعاملات و ارتباطات دوجانبه تاکید شد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توضیح سفر هیات پارلمانی ایران به افغانستان گفت که در دیدارهای صورت گرفته بر لزوم افزایش تعاملات و ارتباطات دوجانبه تاکید شد.

ابراهیم رضایی که به همراه هیاتی از مجلس به افغانستان سفر کرده بود در گفت و گو با ایسنا به تشریح این سفر پرداخت و گفت: هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در سفر به افغانستان با تعدادی از مقامات امارت اسلامی افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

وی توضیح داد: حجت الاسلام سید محمود نبویان، جواد کریمی قدوسی، مصطفی طاهری و علیرضا عباسی و بنده در سفر دو روزه به کابل به صورت جداگانه با محمد عبدالکبیر معاون رییس الوزرای افغانستان، امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه، قلندر عباد سرپرست وزارت بهداشت، نورجلال جلالی معاون وزارت امور داخله افغانستان و نیز تعدادی از مقامات امنیتی و اقتصادی این کشور دیدار داشتیم.

این نماینده مجلس افزود: در این دیدارها مهمترین مسائل میان تهران و کابل از جمله مبارزه با تروریسم و مواد مخدر، مهاجران افغان، آبهای مرزی، سرمایه گذاری مشترک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران به افغانستان

دستاوردهای سفر هیات پارلمانی ایران به افغانستان