مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-05سياسي

برپایی 200 موکب ویژه اربعین در استان سمنان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین دلدادگان حسینی در 18 نقطه استان، از برپایی 200 موکب در این نقاط با همراهی هیئات مذهبی خبر داد.

- حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه از یک ماه قبل برنامه ریزی برای برنامه های ویژه اربعین حسینی در استان سمنان در دست اجرا است، تاکید کرد: برنامه های استانی و شهرستانی ویژه ایام اربعین در استان با همراهی هیئت های مذهبی و مردم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همراهی مسئولان نهادهای فرهنگی، انقلابی، هیئت های مذهبی و فعالان فرهنگی و مذهبی برنامه ریزی ها در تمام شهرهای استان سمنان صورت گرفته است، افزود: مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در استان سمنان نیز مشخص شده است.

موکب ها برپا می شود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بیش از 200 موکب در جای جای استان برپا خواهد شد تا شاهد برپایی پرشور این حرکت تمدنی ویژه باشیم، بیان کرد: هیئت های مذهبی به صورت خودجوش و مردمی و با شکوه خاص امسال بیش از سال های قبل در میدان حضور دارند.

عبدالهی با بیان اینکه پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی در 18 نقطه استان برگزار می شود، گفت: پیاده روی دلدادگان حسینی در سمنان ساعت هشت صبح روز اربعین از میدان امام علی (ع) تا مصلی و در درجزین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 200 موکب ویژه اربعین در استان سمنان

برپایی 200 موکب ویژه اربعین در استان سمنان