مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-29ورزشي

رییس فدراسیون بوکس: اطلاع دارم ازبک و قزاق مدال ها را از حالا تعیین کرده اند


رییس فدراسیون بوکس پیش بینی کرد که در بازی های آسیایی هانگژو تیم ملی بوکس به دو تا سه مدال دست یابد که رنگ این مدال ها هنوز مشخص نیست.

- رییس فدراسیون بوکس پیش بینی کرد که در بازی های آسیایی هانگژو تیم ملی بوکس به دو تا سه مدال دست یابد که رنگ این مدال ها هنوز مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله حسینی در نشست خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم بر این شد تا آقای نهرودی تا بازی های آسیایی به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس فعالیت کند.

وی ادامه داد: شه بخش و پوریا امیری تا یک قدمی مدال در مسابقات جهانی رفتند که یکی از آن ها با ناداوری و یکی دیگر با بی تجربگی مدال را از دست دادند.

رییس فدراسیون گلف با اشاره به اینکه از اوایل بهمن سال گذشته اردوها را تشکیل داده ایم، خاطرنشان کرد: اردوی خوبی را نیز با اردن داشتیم که این کشور جایگاه بالاتری از ما در آسیا دارد و بوکسور قهرمان جهان دارند.

اردوی بسیار خوب و موفقی بود و بعد از بازگشت مجددا به اردو رفتیم و تیم ملی ترکیه به تهران آمد که یک ماه قبل از آن در مسابقات اروپا دوم شده بود.

دو هفته نیز اردوی مشترک با آنها داشتیم و هم اکنون در اردو به سر می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون بوکس: اطلاع دارم ازبک و قزاق مدال ها را از حالا تعیین کرده اند

رییس فدراسیون بوکس: اطلاع دارم ازبک و قزاق مدال ها را از حالا تعیین کرده اند