مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-11حوادث

نگرانی فعالان حقوق حیوانات از سرنوشت توله پلنگ باغ وحش مشهد


زمزمه هایی در خصوص انتقال توله پلنگ باغ وحش مشهد به گوش می رسد که فعالان حقوق حیوانات نسبت به این موضوع نگران بوده و با آن مخالف هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی زمزمه هایی در خصوص انتقال توله پلنگ باغ وحش مشهد به گوش می رسد که فعالان حقوق حیوانات نسبت به این موضوع نگران بوده و با آن مخالف هستند.

اوایل مرداد ماه سال جاری یک توله پلنگ با وضعیت جسمانی بسیار ناپایدار و نیمه جان در حوالی شهرستان کلات پیدا شد.

این توله پلنگ توسط محیط زیست خراسان رضوی به باغ وحش مشهد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت؛ با گذشت چندین هفته از تیمار و درمان، و با توجه به تجربه موفق تیم دامپزشکی باغ وحش در درمان، این توله پلنگ از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و در حال حاضر شرایط مساعدی دارد.

حال بعد از عبور از شرایط بحرانی و مساعد شدن حال این توله پلنگ، شنیده ها حاکی از این است که سازمان حفاظت محیط زیست تصمیم دارد این توله پلنگ را از مشهد به جای دیگری منتقل کند که این تصمیم با توجه به تجربیات ناموفق گذشته در موارد مشابه، واکنش فعالان محیط زیست و حامیان حقوق حیوانات را به همراه داشته است.

علی کشمیری، فعال حقوق حیوانات در واکنش به این خبر و در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این توله پلنگ در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کلات با وضعیتی نیمه جان و در حال مرگ پیدا شد و به باغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی فعالان حقوق حیوانات از سرنوشت توله پلنگ باغ وحش مشهد

نگرانی فعالان حقوق حیوانات از سرنوشت توله پلنگ باغ وحش مشهد