مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-03اقتصادي

کمک های بلاعوض برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی پرداخت می شود


معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تسهیلات و مبالغ کمک های بلاعوض تکمیلی دولت برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نژاد جهانی عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی مدیرت بحران شهرستان گرمی اظهار کرد: موانعی در رابطه با اعطای تسهیلات و مبالغ کمک بلاعوض تکمیلی واحدهای در حال بازسازی تخریب شده بر اثر سیل در گرمی داشتیم که با بررسی های صورت گرفته مشکلات احصا و مذاکراتی با همکاران سازمان برنامه و بودجه کشور به عمل آمد.

وی افزود: امیدواریم در آینده ای بسیار نزدیک با مصوبه تکمیلی اصلاحی دولت، مردم منطقه از بخش تکمیلی اعتبارات نوسازی و مقاوم سازی روستایی بهره مند شوند.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور تشریح کرد: مسائل و مشکلات مربوط به  تنش آبی منطقه، حوزه کشاورزی و خسارت های وارده به این بخش هم مورد بررسی قرار گرفت که جمع بندی و ارایه گزارشات لازم به مراجع ذی ربط انجام خواهد شد و سازمان مدیریت بحران در حوزه مسؤولیت خود تا حصول نتیجه و با تمام توان در خدمت و در کنار مردم شهرستان خواهد بود.

وی بیان کرد: سازمان مدیریت بحران با جدیت در فرایند روند بازسازی و در مرحله بعد انتخاب و اجرای پروژه های پیشگیری موثر با نگاه بر چرخه و اهداف مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های بلاعوض برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی پرداخت می شود

کمک های بلاعوض برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی پرداخت می شود