مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-26اقتصادي

برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران در مهر


با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران در مهرماه در شیراز برگزار می شود.

- با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران در مهرماه در شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران (HiTechExpo1402) با حضور شرکت های دانش بنیان و فناور، صنایع و سازمان های متقاضی فناوری، نهادهای فعال در زیست بوم فناوری و نوآوری، تجار و بازرگانان و استارتاپ ها و کسب وکارهای نوپا در روزهای 16 تا 19 مهرماه 1402 در شهر شیراز برگزار می شود.

این رویداد با شعار محوری فناوری پیشرفته ایرانی؛ مساله محور و تحول آفرین تلاش می کند تا زمینه افزایش تعامل میان فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری کشور را فراهم کند و با به هم رسانی طرف عرضه و تقاضای محصولات و خدمات دانش بنیان، گامی در جهت تجاری سازی فناوری پیشرفته و رفع چالش های صنایع کشور بردارد.

این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر 3000 مترمربع برگزار خواهد شد، تلاش می کند تا با جلب مشارکت و حضور شرکت های دانش بنیان سراسر کشور از یکسو و صنایع و سازمان های متقاضی فناوری از سوی دیگر؛ زمینه افزایش کاربری محصولات دانش بنیان و توسعه بازار این شرکت ها را به ویژه در استان فارس فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران در مهر

برگزاری نمایشگاه محصولات دانش بنیان و فناوری های پیشرفته ایران در مهر