مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-24اقتصادي

هزار و 330 متقاضی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند


دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، گفت: طی یک سال گذشته بیش از یک هزار و 330 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان دارای مدرک مهارتی و پس از بازدید از محل اجرای طرح پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمودیان دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعطای تسهیلات تبصره 16 به فعالان و کارجویان مشاغل خانگی، گفت: طی یک سال گذشته بیش از یک هزار و 330 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان دارای مدرک مهارتی و پس از بازدید از محل اجرای طرح پرداخت شده است.

وی از ایجاد اشتغال مستقیم به تعداد 2 هزار و 431 مورد از سال 1401 تاکنون خبر داد و افزود: قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان با حمایت از صنایع کوچک و زودبازده توانست برای سه هزار و 855 نفر اشتغال غیرمستقیم فراهم کند.

محمودیان با اشاره به فعالیت 588 صندوق و 36 تعاونی مردم محور اشتغالزا در استان، تصریح کرد: از این تعداد 83 صندوق و 18 تعاونی از ابتدای سال گذشته در استان افتتاح و شروع به کار کرده اند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان به اجرای طرح نصب نیروگاه های پنج کیلوواتی در مناطق محروم استان در قالب پنل های خورشیدی اشاره و بیان کرد: تا کنون 30 نیروگاه خانگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 330 متقاضی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند

هزار و 330 متقاضی در چهارمحال و بختیاری تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند