مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:402023-08-29دانش

ارائه الگوریتمی جدید برای شناسایی مناطق اهداف اکتشافی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید قاسم زاده دانش آموخته ا و مجری طرح «ارائه الگوریتم سینگولاریتی به طور مکانی وزن دهی شده و ترکیب آن با ابزار های یادگیری ماشین جهت شناسایی اهداف اکتشافی» گفت: - محققان دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ارائه الگوریتمی جدید برای شناسایی اهداف مناطق اکتشافی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید قاسم زاده دانش آموخته ا و مجری طرح ارائه الگوریتم سینگولاریتی به طور مکانی وزن دهی شده و ترکیب آن با ابزار های یادگیری ماشین جهت شناسایی اهداف اکتشافی گفت: از گذشته تاکنون تکنیک ها و الگوریتم های مختلفی برای استخراج اطلاعات با ارزش از داده های ژئوشیمیایی توسط محققان علوم زمین به کارگرفته شده است.

وی افزود: تکنیک نقشه‎برداری سینگولاریتی به عنوان یک ابزار مبتنی بر فرآیند فرکتالی و مولتی فرکتالی از زمان ابداع و ارائه، به طور موفقی برای کمی سازی ویژگی سینگولاریتی مربوط به آنومالی های ژئوشیمیایی (به عنوان یک اطلاعات ذاتی از کانی زایی) برای شناسایی انواع ضعیف آن ها جهت اکتشاف کانسار های مورد جستجو به کار گرفته شده است.

محقق دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با این حال، نقص تکنیک نقشه برداری در امر نادیده گرفتن ناهمسانگردی فضایی آنومالی های ژئوشیمیایی مانع از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه الگوریتمی جدید برای شناسایی مناطق اهداف اکتشافی

ارائه الگوریتمی جدید برای شناسایی مناطق اهداف اکتشافی