مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-11سياسي

ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: اجرای ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در شهرستان های بیرجند و طبس آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشرویه، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز با سفر به این شهرستان  باحضور در  محل پروژه های در دست اجرا؛ ابعاد اجرایی و فنی آن بررسی و نکات لازم را به پیمانکاران تذکر داد.

حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ادامه با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا زارعی امام جمعه بشرویه دیدار وگفت و گو کرد.

وی ضمن قدردانی از حمایت های وی از حوزه مدرسه سازی، گزارشی از اقدامات اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ارائه کرد و اظهارداشت:در سال جاری با تنظیم سند راهبری مسیرخدمت 1402 نظم اجرایی در حوزه مدرسه سازی خواهیم داشت و اجرای دقیق آن می تواند تحولاتی را در مسیر خدمت رسانی به آحاد و توده مردم داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ادامه افزود: این سند منطبق با سند بالادستی تحول آموزش و پرورش است که از جمله مواردی که بسیار ویژه به آن پرداخته شده است موضوع طراحی فضاهای آموزشی منطبق بر الگوی معماری ایرانی اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی

ساخت مدارس با سبک ایرانی اسلامی در خراسان جنوبی