مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-21حوادث

سرعت وزش باد در زابل به 108 کیلومتر بر ساعت رسید


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید با سرعت 108 کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید و شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی این شهر به 800 متر کاهش داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید با سرعت 108 کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید و شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی این شهر به 800 متر کاهش داد.

محسن حیدری در گفت وگو با ایسنا- افزود: در تداوم وزش بادهای 120 روزه منطقه سیستان نیز در زهک بیشینه سرعت باد به 83 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی این شهر تا 900 متر کاهش داد.

وی افزود: تا دوشنبه هفته آینده با وزش باد شدید تا خیلی شدید و توفان و گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان مواجه خواهیم بود.

جیدری افزود: در نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان وزش باد به نسبت شدید تا شدید انتظار می رود و با توجه به جهت جریانات احتمال انتقال ذرات گرد و غبار به مناطق مرکزی و جنوبی این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی در قالب نقاط سیستان و بلوچستان از جمله مناطق شمالی و مرکزی این استان تا پایان هفته کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در زابل به 108 کیلومتر بر ساعت رسید

سرعت وزش باد در زابل به 108 کیلومتر بر ساعت رسید