مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-04اجتماعي

سردار رادان: رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد


با توجه به اینکه امسال شاهد افزایش 11 درصدی زائران بودیم اما با اقدامات مطلوب، امروز رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز قرارگاه اربعین (ارتباط ویدئو کنفرانسی با مرزهای شش گانه) با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا و جمعی از مسؤولان مربوطه برگزار و در خصوص سطح آمادگی فراجا برای ارائه خدمات رسانی به زائران، اقدامات انتظامی کشور با به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای تسهیل و تسریع در ترددها در مرز، میزان صدور گذرنامه های زیارتی و ورود و خروج زائران تاکنون و .

بحث و گفت وگو شد.

سردار احمدرضا رادان در این جلسه با بیان اینکه در مأموریت اربعین تأکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی در اولویت قرار دارد، گفت: طی این مدت تلاش همکاران مجموعه انتظامی، فراهم کردن تمامی زیرساخت ها در راستای سفری ایمن و ارزان برای زائران عزیز است.

وی ادامه داد: بحمدالله با خدمت رسانی شبانه روزی همکاران، تردد زائران در امنیت و آرامش کامل و به صورت روان در حال انجام است؛ خوشبختانه با مدیریت سفر که توسط تمامی همکاران انجام شده ورود و خروج زائران به نحو مطلوب صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد

سردار رادان: رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد