مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-23دانش

نوزدهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور برگزار شد


نوزدهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور روز سه شنبه 31 مردادماه 1402 به میزبانی «پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برگزار شد.

- نوزدهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور روز سه شنبه 31 مردادماه 1402 به میزبانی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، نوزدهمین جلسه مجمع پژوهشگاه های ملی کشور با حضور علی باقر طاهری نیا دبیر مجمع و رییس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ، زهرا سلمان سرپرست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ، و با مشارکت جمعی از رؤسای پژوهشگاه ها و مؤسسات پژوهشی سراسر کشور، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست، طاهری نیا دبیر مجمع ضمن عرض خوش آمد گویی و خیرمقدم به کلیه اعضا، نسبت به برگزاری جلسات مجمع به صورت دوره ای با امکان میزبانی هریک از اعضای ستاد، ابراز رضایت نمود و گفت: این نحوه برگزاری جلسات، موجب شناخت هرچه بهتر اعضای مجمع نسبت به شرح وظایف، برنامه ها و .

یکدیگر و افزایش تعاملات دوسویه و همکاری های مؤثر شده است.

در ادامه، وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص ذکر نام پژوهشگاه ها و مؤسسات پژوهشی در متن آیین نامه ها و بخش نامه های مختلف و در سایر موارد، به صورت هم تراز با نام دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور برگزار شد

نوزدهمین نشست مجمع پژوهشگاه های ملی کشور برگزار شد