مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-28سياسي

انتقاد از ارتقاء سوری اساتید دانشگاه


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه یزد از ارتقاء سوری اغلب اساتید دانشگاه ها به واسطه فعالیت مقطعی آنها انتقاد کرد و گفت: این ارتقاء باید بر اساس کنشگری و شاگردپروری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین تولایی، پیش از ظهر دوشنبه در جلسه آمایش آموزش عالی در دانشگاه یزد که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار داشت: همه ما در رأس تعلیم و تربیت کشور هستیم و به نظر می رسد رفتار ما باید نشان دهد که چقدر مؤمن، ثابت قدم و انقلابی هستیم.

وی عنوان کرد: اعضای این جمع به عنوان فرماندهان عرصه تعلیم و تربیت باید در جامعه امیدآفرینی کنند.

تولایی، ارتقاء اساتید را تا حدی سوری دانست و گفت: کنشگری استاد باید نشانه قابلیت استاد باشد نه عضویت در نهاد و انجمن و … زیرا ممکن است فردی در سال های قبل دوره هایی را گذرانده و امروز پس از 20 سال با همان دوره ها به رغم اینکه کنشگری لازم به ویژه در زمینه شاگردپروری ندارد، ارتقا می گیرد.

وی عنوان کرد: این مهم نیازمند یک بازنگری جدی است و لازم است شاخصه های امتیاز تغییر جدی داشته باشد تا استاد خود را در عرصه فرهنگ موظف بداند و در این زمینه کمک کند.

تولایی با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته در دانشگاه ها افتاد، افزود: بسیاری از اساتید دانشگاه ها در این زمینه منفعل بودند و برخی حتی همراهی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ارتقاء سوری اساتید دانشگاه

انتقاد از ارتقاء سوری اساتید دانشگاه