مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-11سياسي

عادل: سازمان اوقاف با برپایی 361 موکب به زوار اربعین خدمت رسانی کرد


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف درباره خدمات این سازمان به زائران اربعین گفت: امسال از محل اجرای نیات واقفان تعداد 361 موکب خدمت رسانی به زوار برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری عملکرد سازمان اوقاف در اربعین 1402 با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این نشست عادل طی سخنانی با اشاره به حماسه حضور شیعیان در اربعین گفت: به لطف خدا هر روز بر عظمت پرتوافشانی سیدالشهدا(ع) افزوده می شود و اینها تجلی سخن پیام رسول الله(ص) است که فرمودند: با شهادت فرزندم حسین حرارتی در قلوب مؤمنان ایجاد می شود که هیچ وقت سرد نخواهد شد.

وی درباره حضور اوقاف در پیاده روی اربعین گفت: ما توفیق داشتیم امسال در کنار این جریان عظیم حضور پیدا کنیم، یکی از مهمترین برنامه های سازمان اوقاف اربعین است و قصد داریم قرارگاه اربعین را در اوقاف تشکیل دهیم و از الان برای سال آینده برنامه ریزی کنیم؛ تا به صورت ویژه تر خدمت رسانی کنیم.

عادل ادامه داد: امسال بیش از آنچه پیش بینی شده بود کار انجام شد، کار اربعین دلی است و در اکثر برنامه ها خیلی بیشتر از آنچه پیش بینی شده بود، کار انجام شد و نیروهای داوطلب و خیران حضور پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادل: سازمان اوقاف با برپایی 361 موکب به زوار اربعین خدمت رسانی کرد

عادل: سازمان اوقاف با برپایی 361 موکب به زوار اربعین خدمت رسانی کرد