مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-11اقتصادي

پیشرفت 85 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی امیداکباتان


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت 85 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی امید اکباتان خبر داد.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پروژه مخزن آب امیداکباتان یکی از پروژه های در دست اقدام در راستای انجام پروژه های جهاد آبرسانی است اظهار کرد: ساخت مخزن 10 هزار مترمکعبی امید اکباتان به پیمانکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در قالب پروژه های محرومیت زدایی استان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال انجام است.

وی اعتبار این طرح را 285 میلیارد ریال از محل اعتبارات جهاد آبرسانی عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، آب ذخیره مورد نیاز مجتمع آبرسانی روستای سنگستان و بخشی از شهر همدان تامین می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان عنوان کرد: آبرسانی به روستاهای محروم با مصوبه ابلاغی از سوی وزارت نیرو در حال حاضر با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در استان در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این همکاری در قرارداد اول به 160 روستا با جمعیت بیش از 20 خانوار آبرسانی می شود که در مجموع بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

بختیاری فر با بیان اینکه تاکنون حدود 60 درصد از این پروژه ها اجرایی شده است گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار میزان باقی مانده پروژه نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 85 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی امیداکباتان

پیشرفت 85 درصدی مخزن 10 هزار مترمکعبی امیداکباتان