مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-04اقتصادي

اجرای جدی طرح های آبخیزداری برای حفظ منابع آبی در دستور کار است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر اصلاح الگوی کشت و ارائه الگوی مناسب کشت در راستای صرفه جویی در مصرف آب، گفت: سازمان جهاد کشاورزی باید نسبت به جلوگیری از کشت محصولات غیراستراتژیک و زیرنایلونی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه امروز در شورای مدیریت آب استان که در سالن جلسات استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در راستای صرفه جویی در مصرف آب لازم است سازمان جهاد کشاورزی با اصلاح الگوی کشت، ارائه الگوی مناسب کشت و برنامه ریزی برای نوع کشت طی سال آینده به ویژه در شمال استان اردبیل، از کشت های غیراسترانژیک و زیرنایلونی پیش گیری کند.

وی با تأکید بر حضور و اقدام به موقع دستگاه های مرتبط در راستای صرفه جویی مصرف آب، افزود: هر یک از دستگاه ها نسخه علاج بخشی در حوزه خود ارائه دهد و در صورت بروز مخاطرات پاسخ گوی شرایط باشد.

انتقال آب به استان اردبیل در اولویت های ابلاغ منابع قرار گیرد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری، بیان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت طرح های آبخیزداری برای حفظ منابع آبی، در این راستا لازم است دستگاه های نظارتی هم ورود کنند و اجرای این طرح ها سرعت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای جدی طرح های آبخیزداری برای حفظ منابع آبی در دستور کار است

اجرای جدی طرح های آبخیزداری برای حفظ منابع آبی در دستور کار است