مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-10حوادث

پایان قدرت نمایی پوشالی اراذل بهنمیری


فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در طرح ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری عامل خشونت با سلاح و سلب آسایش عمومی در طرح ضربتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی ایجاد نزاع و قدرت نمایی متعدد با سلاح سرد و گرم توسط یکی از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار بهنمیری، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: این فرد از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده هستند که با قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد، عربده کشی، اقدام به زورگیری، تهدید، ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در سطح شهرستان کرده بود.

 فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده، سرانجام وی را که در مخفیگاهش پنهان شده بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کرده و اسلحه وی را نیز کشف کردند.

 سرهنگ افضلی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت اجتماعی عنوان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قدرت نمایی پوشالی اراذل بهنمیری

پایان قدرت نمایی پوشالی اراذل بهنمیری