مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:502023-09-11اقتصادي

پیشرفت 45 درصدی پروژه ساخت پل پیامبر اعظم بندرعباس


معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس گفت: پل پیامبر اعظم بندرعباس با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین بازماندگان بیان داشت: پل پیامبر اعظم بلوار شهید رجایی را به آزاد راه این مسیر متصل می کند.

وی با بیان اینکه طول این پل 120 و عرض آن 11 متر و 70 سانتیمتر است، تصریح کرد: این سازه دارای 12 دهنه و حجم بتن ریزی 9 هزار و 800 متر مکعب است و 252 تن آهن آلات برای ساخت این پل استفاده می شود.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه تلاش می شود تا پایان سال این پل به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: برای ساخت این پل 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در سه کیلومتری این پل، تقاطع غیرهمسطح شبدری با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، اظهار کرد: طول پل 50، عرض آن 17 متر و دارای دو دهنه 25 متری است.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس ادامه داد: این تقاطع غیرهمسطح، بلوار شهیدرجایی را به بلوار راه آهن متصل می کند.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیرهمسطح پیامبر اعظم نخستین تقاطع غیرهمسطح شبدری در شهر بندرعباس است، عنوان کرد: با ساخت این تقاطع مسیر دسترسی از چهار طرف میسر می شود و نقش زیادی در کاهش ترافیک دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 45 درصدی پروژه ساخت پل پیامبر اعظم بندرعباس

پیشرفت 45 درصدی پروژه ساخت پل پیامبر اعظم بندرعباس