مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-28سياسي

اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است، گفت: پای کارآوردن ظرفیت ها همراه با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم و زدودن غبار فقر و محرومیت از مناطق انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اسفند ماه سال گذشته بود که توزیع مرحله نخست 60 دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان انجام شد این در حالی است که توزیع مرحله دوم 35 دستگاه یخچال بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت و 106 شهید کارمند استان در قالب طرح شهیدرجایی با هم افزایی بسیج کارمندی در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام شد.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مرحله دوم اهدای یخچال به نیازمندان زنجانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و از بدو تاسیس با بحران هایی که دشمنان در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده اند دوشادوش سایر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت پایدار نقش ارزشمندی را ایفا کرده است.

  فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است، گفت: پای کارآوردن ظرفیت ها همراه با روحیه جهادی برای رفع مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است

اساس اقدامات محرومیت زدایی سپاه و بسیج مشارکت مردم است