مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-06سياسي

دوازدهمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) در نطنز


دوازدهمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به مدت یک هفته در نطنز برگزار شد.

-  علی ترابیان رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نطنز ضمن اعلام خبر برگزاری دوازدهمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) در نطنز، اظهار کرد: این همایش ویژه کودکان و نوجوانان کمتر از 15 سال به مدت هفت روز از ساعت 17 تا اذان مغرب برگزار می شود که از اقدامات قابل توجه در برگزاری همایش تشکیل یک گروه منتخب از کودکان و نوجوانان برای برنامه ریزی و انجام تمام امور همایش است.

  وی افزود: آموزش نماز، احکام، مشخصات چهارده معصوم، عزاداری، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، تئاتر، ایستگاه های نقاشی، شعر، مداحی ازجمله برنامه های همایش بود که تمام آنها توسط کودکان و نوجوانان اداره و انجام شد.

  ترابیان تصریح کرد: این برنامه باهدف نهادینه کردن فرهنگ صحیح عزاداری و آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با مفاهیم بزرگ فرهنگی و مذهبی، توسط عده ای از جوانان انجمن هرساله برپا می شود.

  رییس انجمن هنرهای نمایشی نطنز بیان کرد: هرروز از برنامه به نام و یاد یکی از کودکان کربلا نام گذاری و داستان و مدیحه سرایی می شود روز اول افتتاحیه، روز دوم طفلان مسلم ع، روز سوم طفلان حضرت زینب س، روز چهارم عبدالله بن حسن ع، روز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) در نطنز

دوازدهمین همایش یاوران کوچک امام حسین(ع) در نطنز