مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-10اقتصادي

یک اقتصاددان: تورم مهار نشود دلار 50 هزار تومان نمی ماند!


به نظر می رسد قیمت فعلی دلار در برابر ریال در بازار ایران، بالای 60 هزار تومان است.

دیر یا زود این حباب خواهد ترکید و اگر تمهیدات درستی اندیشیده نشود، - یک اقتصاددان: تورم مهار نشود دلار 50 هزار تومان نمی ماند! به نظر می رسد قیمت فعلی دلار در برابر ریال در بازار ایران، بالای 60 هزار تومان است.

دیر یا زود این حباب خواهد ترکید و اگر تمهیدات درستی اندیشیده نشود، به جای اینکه به تدریج این اتفاق بیفتد، یک باره این حباب خواهد ترکید؛ بنابراین امیدواریم به سمت یکسان سازی نرخ ارز حرکت کنیم.

بهمن آرمان با بیان اینکه باید نسبت به اهداف و نیات آن ها که نرخ گاز برای صنایع فولاد، پتروشیمی و صنایع دیگر انرژی بر را به حدی رساندند که این رقم سه برابر میانگین قیمت در خلیج فارس شد؛ تردید داشت، گفت: در همین دوره، قیمت گاز طبیعی سایر صنایع انرژی بر مانند فولاد، آلومینیوم، کاشی و سیمان که از اقلام عمده صادراتی هستند را آنچنان افزایش دادند که نه سرمایه گذاری در این صنایع اقتصادی انجام می شود و نه می توان تولید و صادراتی مقرون به صرفه ای داشت.

وی با تاکید براینکه شعله آسیب به بخش تولید، تنها تولید را هدف قرار نمی دهد بلکه پیامد های مخربی بر قیمت های داخلی دارد و صادرات و سرمایه گذاری را غیرممکن می کند، اضافه کرد: رییس انجمن تولیدکنندگان فولاد هشدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک اقتصاددان: تورم مهار نشود دلار 50 هزار تومان نمی ماند!

یک اقتصاددان: تورم مهار نشود دلار 50 هزار تومان نمی ماند!