مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-05اقتصادي

مناطقی از ارمغانخانه در برخی ایام با قطعی یا افت فشار مواجه بود


در سالجاری با شروع فصل گرما و افزایش مصرف و قطعی مکرر برق چاه ها و ایستگاه پمپاژ، در برخی ایام سطح آب مخزن پایین آمده و مناطقی از شهر ارمغانخانه باافت فشار یا قطع آب مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در جوابیه خود عنوان کرده است: با عنایت به درج خبری در مورخه 12 شهریور 1402 با عنوان ارمغانخانه با بحران جدی آب شرب مواجه است ، خواهشمند است جوابیه این شرکت جهت تنویر افکار عمومی انتشار یابد: آب شرب ارمغانخانه که در سال های اخیر به سبب خشک شدن منابع آبی منطقه دچار دچار کمبود شده بود، با انتقال آب منطقه قره چریان که در فاصله 14 کیلومتری ارمغانخانه است، وضعیت مناسبی پیدا نمود، اما در سال جاری با شروع فصل گرما و افزایش مصرف شهروندان واز طرفی قطعی مکرر برق چاه ها و ایستگاه پمپاژ بین راهی، در برخی ایام سطح آب مخزن پایین آمده و مناطقی از شهر با افت فشار یا قطع آب روبه رو گردید.

این در حالی است که انتقال دام سبک و سنگین به منازل (به علت خشک شدن منابع آبی پیرامون شهر) نیز به شدت مصرف اضافه نموده است.

سوختن الکتروپمپ چاه اصلی شهر به علت نوسانات برق مشکل را اضافه نمود که با همت همکاران در سریع ترین زمان ممکن الکتروپمپ جدید جاگزین گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطقی از ارمغانخانه در برخی ایام با قطعی یا افت فشار مواجه بود

مناطقی از ارمغانخانه در برخی ایام با قطعی یا افت فشار مواجه بود