مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-04سياسي

متکی برای ائتلاف با جریانات اصولگرایی دو شرط داریم


منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اعلام کرد که برای ایجاد ائتلاف با جریانات اصولگرایی دو شرط داریم؛ او در این گفتگو نسبت به اتفاقات انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی و نحوه نهایی شدن لیست سی نفره تهران و دلایلی که باعث شد شورای وحدت شکل بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، متن کامل گفت وگوی ایلنا با منوچهر متکی را در زیر می خوانید: وجه مشترک اصولگرایان این است که همه انتخابات را یک تکلیف برای هر فرد متدین و ملی گرایی می دانند آرایش سیاسی جناح اصولگرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی را چگونه تحلیل می کنید.

برخی این احتمال را مطرح می کنند که با توجه به اختلافات به وجود آمده در این جریان سیاسی، دیگر نمی توانیم شاهد وحدت اصولگران باشیم؟ منوچهر متکی: فکر می کنم پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی یک تابلوی خوبی از آمادگی در بین نخبگان، احزاب و سیاسیون برای نقش آفرینی در انتخابات آتی شد.

البته به دلیل آنکه ما هنوز نمی دانیم چه کسانی ثبت نام کردند، نمی توانیم تقسیم بندی داشته باشیم که جریان های سیاسی نسبت حضورشان چقدر است و یا در جریان های سیاسی چه چهره هایی ثبت نام کردند.

فعلا باید صبر کنیم تا ثبت نام اصلی که از اواخر مهرماه شروع شود، آن زمان تصویر روشن تری به ما می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی برای ائتلاف با جریانات اصولگرایی دو شرط داریم

متکی برای ائتلاف با جریانات اصولگرایی دو شرط داریم