مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-23سياسي

جزییات حکم ضارب بانوی آمر به معروف نارنجستان


دادگستری استان فارس در مورد ضارب آمر به معروف نارجستان شیراز اعلام کرد: دادگستری استان فارس آمادگی رسیدگی کامل به جوانب دیگر این پرونده را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دادگستری استان فارس در مورد حکم ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز توضیحاتی را ارائه داد.

در پی ادامه حاشیه سازی های مختلف در فضای رسانه ای و مجازی در خصوص پرونده ایراد ضرب و جرح عمدی بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، روابط عمومی دادگستری استان فارس، توضیحاتی به شرح ذیل را در خصوص این پرونده ارائه داد.

1- دادگستری فارس از ابتدای وقوع این حادثه در راستای اصل 156 قانون اساسی به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کرده و ضمن تشکیل پرونده قضایی، تعقیب متهم، تحقیق در خصوص ابعاد واقعه و رسیدگی به موضوع در مراحل مختلف دادسرا و دادگاه را در دستور کار قرار داده و تا این مرحله از دادرسی وظایف و تکالیف مصرّح در قانون را به دقت انجام داده و سعی کرده قانون و عدالت را در خصوص این پرونده جاری کند.

2- آنچه این پرونده را نسبت به سایر پرونده های مشابه حساس و ویژه ساخته، گمانه زنی ها و ادعا های ناآگاهانه ای تحت عنوان شنیده ها و احتمالات است که در بستر رسانه ها و بخصوص فضای مجازی شکل گرفته و افکار عمومی را از برخی واقعیات موجود در پرونده غافل و دور ساخته و زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حکم ضارب بانوی آمر به معروف نارنجستان

جزییات حکم ضارب بانوی آمر به معروف نارنجستان