مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-24سياسي

امیدآفرینی در کشور تقویت شود/لزوم اصلاحات اساسی درشکاف های فرهنگی


امیدآفرینی بزرگ ترین جهادی است که باید در دستور کار قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید امامی صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: بزرگ ترین جهادی که در پیش داریم جهاد امید است، در 10 سال گذشته شاخصه های اجتماعی افول کرد و باید این امر را تقویت کنیم هرچند زمان بر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شاخص های مرتبط با امید در جامعه وضعیت خوبی ندارد، افزود: برای تقویت این امر و از بین بردن شکاف های موجود بین فرهنگ عمومی و فرهنگ نخبگان نیاز به اصلاحات اساسی داریم.

باید با مردم رفیق باشیم دبیر شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه باید با مردم رفیق بود، تصریح کرد: ادبیات و معاشرت مردم و مسئولان فاصله دار شده و باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه توجه به زیست بوم های اقوام ایرانی باید مورد توجه قرار گیرد، ابراز داشت: باید برنامه های در شورای فرهنگ عمومی به ویژه در مناطقی که دارای اقدام خاص هستند بومی سازی شود و اینگونه می توان حس تعلق خوبی را ضمن حفظ آداب و رسوم ایجاد کرد.

امامی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی نیز برنامه های خوبی را برای برگزاری هفته های فرهنگی در استان ها و شهرستان ها در دستور کار دارد، گفت: در این زمینه باید گفت در شهرستان شاهین شهر که شاهد تنوع اقدام ایرانی هستیم اقدامات زیرساختی و فرهنگی خوبی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی در کشور تقویت شود/لزوم اصلاحات اساسی درشکاف های فرهنگی

امیدآفرینی در کشور تقویت شود/لزوم اصلاحات اساسی درشکاف های فرهنگی