مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 23:502023-08-29اقتصادي

احیای 5400 واحد تولیدی و صنعتی راکد در 2 سال گذشته


معاون اجرایی رییس جمهور از احیای 5400 واحد تولیدی و صنعتی راکد در دو سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری عصر سه شنبه در آیین افتتاح همزمان هفت هزار طرح اشتغال آفرینی که به میزبانی اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: از سیاست های قطعی رییس جمهور که بر آن تاکید داشته و دارد، حل مشکلات اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال بود، به گواهی مرکز آمار و سامانه های نظارتی وزارت تعاون در سال گذشته بیش از یک میلیون شغل ایجاد و به وعده انتخابات جامه عمل پوشیده شد و این اتفاقات به همت صنعتگران و تولیدکنندگان بوده است.

منصوری افزود: در عموم شاخص های کلان اقتصادی اتفاقات بزرگی افتاده و وضعیت بهتری داریم؛ 270 همت در امور اعتبار تملک دارایی در سال گذشته هزینه شده و این سوای سرمایه گذاری بزرگ است که دیروز رییس جمهور افتتاح کرد.

وی بیان داشت: شاخص های اقتصادی بهتر شده و نرخ بیکاری به زیر 9 درصد رسیده بود و نرخ رشد نقدینگی قبل دولت سیزدهم از 40 درصد بود که به زیر 25 درصد رسیده است؛ نرخ رشد تورم کنترل شده و البته هنوز این در سفره مردم ملموس نیست و مهار تورم در دسترس است.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: از توفیقات صندوق کارآفرینی این است که عمده تسهیلات به حاشیه شهرها و روستاها تخصیص یافته که این موضوع از آرمان های انقلاب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 5400 واحد تولیدی و صنعتی راکد در 2 سال گذشته

احیای 5400 واحد تولیدی و صنعتی راکد در 2 سال گذشته