مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-04پزشكي

افزایش بیش از 50 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش بیش از 50 هزار تخت بیمارستانی در راستای طرح توسعه زیرساخت های این وزارتخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین، بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان 144 تخت خوابی خمین گفت: در این راستا بخشی از تجهیزات مورد نیاز این پروژه بیمارستانی تامین شده و مابقی نیز به زودی تامین خواهد شد.

وی افزود: پروژه بیمارستان 144 تخت خوابی خمین در مراحل نهایی ساخت قرار دارد، تاکنون به 98 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امید است تا از ماه آینده بتواند بیماران را پذیرش کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با رفع نواقص این بیمارستان جدید توسط پیمانکار مربوطه امید می رود مردم شهرستان خمین خدمات رسانی شایسته ای را در زمینه بهداشت و درمان دریافت نمایند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیمارستان 144 تخت خوابی خمین به صورت موقت از 18 شهریورماه جاری آماده خدمات رسانی می شود.

علیرضا نظری با اشاره به محدودیت های اعتباری دولت افزود: با تزریق سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه بیمارستان 144 تخت خوابی خمین به زودی آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 50 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور

افزایش بیش از 50 هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور