مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-21سياسي

قطار شهری به فردیس می رسد


استاندار البرز با بیان اینکه روند پیشرفت و تکمیل پروژه های شهرستان فردیس تسریع شود، گفت: قطار شهری به فردیس می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مجتبی عبداللهی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه های شهرستان فردیس و پیگیری برنامه های مربوط به این شهرستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: ترافیک و کمبود امکانات حمل و نقل عمومی برای فردیس یک معضل بزرگ و مطالبه مردمی محسوب می شود.

وی ادامه داد: برای این منظور درصدد هستیم که ادامه قطار شهری کرج را به شهر فردیس برسانیم و در این راستا طی توافقی با یک شرکت معبر چینی، مقرر شد تکمیل تمامی خطوط قرار شهری در کرج و امتداد آن به فردیس در دستور کار قرار گیرد.

عبداللهی گفت: همچنین کنارگذر جنوبی کرج نیز برای رهایی بخش جنوبی البرز بویژه فردیس و بازگشایی گره های ترافیکی آزادراه تهران_کرج در مرحله برنامه ریزی و سپس اقدام است.

وی در ادامه اضافه کرد که این پروژه از گذشته طراحی شده ولی مغفول مانده بود که اکنون با توان کارشناسی و مهندسی مشاوران خبره به جریان افتاده و اجرایی می شود.

استاندار البرز تاکید کرد که ضرورت دارد فرماندار فردیس نسبت به اخذ پایان کار بیمارستان دولتی فردیس (سردار سلیمانی) با همکاری شهردار فردیس اقدام کند و پیش بینی لازم جهت احداث مرکز انتقال خون برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار شهری به فردیس می رسد

قطار شهری به فردیس می رسد