مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-02اقتصادي

پسماندی که پس مانده است


جانمایی محل جدید دفن پسماندهای شهری شهرستان ابهر با اختصاص 450 میلیون تومان با انتخاب مشاور آغاز شده و در دست مطالعه است.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: جانمایی محل جدید دفن پسماندهای شهری شهرستان ابهر با اختصاص 450 میلیون تومان با انتخاب مشاور آغاز شده و در دست مطالعه است.

رضا حیدری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی محل دفن پسماند یکی از مطالبات اصلی کشاورزان و اهالی منطقه شناط بالا، جابه جایی محل دفن پسماند به محلی جدید است.

وی با بیان این که این محل به علت قرار گرفتن در مجاورت بزرگراه زنجان قزوین، واقع شدن در مسیر بادهای شمالی و نزدیکی به آب های زیرزمینی استانداردهای اولیه را دارا نیست، گفت: زباله در این محل به خاطر ایجاد بوی نامطبوع و تولید شیرابه مشکلات بهداشتی برای اهالی ایجاد می کند لذا به علت اهمیت موضوع در برنامه اجرایی شهرداری قرار گرفته است .

حیدری تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد در سطح استان و شهرستان و پیگیری موضوع از طریق متخصصان و کارشناسان این حوزه و با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر ابهر، جانمایی محل جدید دفن پسماند شهرستان ابهر با انتخاب مشاور آغاز شده و کارهای مطالعاتی این پروژه مهم و حیاتی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندی که پس مانده است

پسماندی که پس مانده است