مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:002023-08-24اجتماعي

عذرخواهی مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجانشرقی بابت قطعی های مکررآب


مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی ضمن عذرخواهی از قطعی های مکرر آب تبریز گفت: تمامی همکاران آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان ماه هاست برای رفع مشکلات قطعی آب تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف غفارزاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آب شرب کلانشهر تبریز اظهار کرد: طی یک ماه اخیر بخشی از تأمین آب تبریز دچار قطعی شده بود و با اقداماتی که انجام شده، در نهایت این موضوع برطرف شد.

وی ادامه داد: 65 درصد آب تبریز از زرینه رود، حدود 10 درصد از چاه ها و قسمتی از محله ارم تا مرزداران از سد نهند تأمین می شود.

وی افزود: امسال در شمال استان میزان بارش کم بود، آب سدها را در بهار تأمین می کنیم و سد نهند 27 سال پیش احداث شده و هر سال پر و سر ریز می شد؛ بهار امسال بارش کم بود و سد نهند نسبت به سال های گذشته روان آبی کمتری داشت و اعلام کردیم سد نهند قابلیت تأمین آب را ندارد؛ اولین جلسه وزارت نیرو در خصوص تأمین آب کلانشهر تبریز بود و برنامه داشتیم تا کمبود سنوات آب تبریز را جبران کنیم اما سد نهند برنامه ما را تغییر داد.

غفارزاده گفت: 300 لیتر در ثانیه کمبود داشتیم و 800 لیتر در ثانیه نیز نهند تحمیل کرد، اما اقدامات را بلافاصله شروع کردیم، با انجام اقداماتی در خط زرینه رود برداشت آب آن به 3600 لیتر در ثانیه افزایش یافت، باقی مانده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجانشرقی بابت قطعی های مکررآب

عذرخواهی مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجانشرقی بابت قطعی های مکررآب