مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-19سياسي

جیغ افراطیون مدعی اصلاحات از شکست مزدوران سیا و موساد!


در حالی که گروهک های ضدانقلاب خارج نشین و کارفرمایان آنها در سیا و موساد و ام آی6، خسارت دیدگان اصلی شکست پروژه آشوب افکنی محسوب می شوند، برخی افراطیون مدعی اصلاح طلبی نیز با آن جبهه سرشکسته خارجی احساس همذات پنداری می کنند! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: ماجرا به فراخوان چند هفته ای گروهک ها و رسانه های زنجیره ای بیگانه برمی گردد که خواستار آشوب خیابانی و براندازی به بهانه سالگرد فوت مهسا امینی در تاریخ 25 شهریور شده بودند.

برخلاف این عملیات رسانه ای پرحجم، هوشیاری مردم در کنار قدرت نمایی عمومی راهپیمایی اربعین و رویکرد حکیمانه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی موجب شد که کوه تبلیغات رسانه های معاند حتی موش هم نزاید و سرشکستگی کم سابقه ای برای اپوزیسیون مزدور غرب رقم بخورد.

این ماجرا و تودهنی بزرگی که مردم به پروژه سرویس های جاسوسی آمریکا و اسراییل و انگلیس زدند، طبیعتا با سرخوردگی گسترده در میان همان محافل کارفرما و کارگزار مواجه شد.

اما در این میان، برخی محافل مدعی اصلاح طلبی که دم شان با دم گروهک ها گره خورده، با یک روز تاخیر، مشغول عملیات رسانه ای به نفع جریان شکست خورده شدند چنان که روزنامه هم میهن افسردگی گسترده هم طیفان سیاسی خود را به مردم نسبت داد و نوشت: در جریان اعتراضات پارسال و پس از آن، بیماری های اضطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیغ افراطیون مدعی اصلاحات از شکست مزدوران سیا و موساد!

جیغ افراطیون مدعی اصلاحات از شکست مزدوران سیا و موساد!