مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-25سياسي

آل هاشم: آقای رییس جمهور خدا قوت


امام جمعه تبریزبا بیان اینکه عضویت ایران در بریکس را نباید دست کم گرفت زیرا برکات این عضویت خود را باید از سران کاخ سفید پرسید کدام طرف منزوی است؟ ایران یا آمریکا؟ شاید هم رژیم صهیونیستی؟ گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اشاره کرد و اظهار کرد: ایشان در این دیدار پیدایش رشد بالندگی و بحران شکست و عملکرد سپاه بر ابعاد مردمی، خدماتی و سازندگی را منحصر به فرد و ابتکار آمیز برشمرد.

  وی افزود: ایشان فرمودند که سپاه بزرگترین سازمان ضدتروریستی و مبارزه پیروز در بحران هاست و همچنین سپاه پاسدان عامل شکست بازتکرار 28 مرداد است.

  علت حذف گزینه روی میز از زبان دشمن آل هاشم گفت: در اصل حذف گزینه روی میز از زبان دشمن ناشی از قدرت سپاه و نیروی مسلح است؛ امروز  به وجود سپاه افتخار می کنیم زیرا تاثیرات فرامرزی سپاه عمیق و مهم است و اثرگذاری سپاه در فضای کشور و جذب جوانان از بعد دیگر عملکرد سپاه در بیانات رهبر معظم انقلاب است.

  وی یادآور شد: رهبر انقلاب تاکید اکید بر این داشتند تا سپاهیان مواظب باشند غرور نداشته و غفلت از یاد خدا نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: آقای رییس جمهور خدا قوت

آل هاشم: آقای رییس جمهور خدا قوت