مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-09اجتماعي

هوای گلستان خنک می شود/ پیش بینی رگبار و آب گرفتگی معابر


کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به استمرار فعالیت سامانه بارشی و وقوع ناپایداری های محلی در این استان گفت: وقوع آبگرفتگی و برخورد صاعقه در گلستان محتمل است.

- ایسنا/گلستان کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به استمرار فعالیت سامانه بارشی و وقوع ناپایداری های محلی در این استان گفت: وقوع آبگرفتگی و برخورد صاعقه در گلستان محتمل است.

مریم نیکزادفر شامگاه شنبه 18 شهریور 1402 در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از شامگاه امشب ( شنبه) با استمرار و تشدید فعالیت سامانه بارشی و وقوع ناپایداری های محلی، امکان وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق به ویژه نوار مرزی و شمالی گلستان بروز گرد و خاک محتمل است.

وی با بیان اینکه فعالیت سامانه ناپایدار تا صبح دوشنبه در استان ادامه دارد، گفت: در این مدت، کاهش محسوس دما، رگبار و رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست به همین دلیل استحکام سازه ها و تمهیدات پیشگیرانه لازم به شهروندان و گردشگران توصیه می شود.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه به دلیل شدت بارش های باران آب گرفتگی معابر مستعد استان و جاری شدن روان آب محتمل است، گفت: ضرورت دارد گردشگران و بومیان از اسکان در بستر و حاشیه مسیل ها و رودخانه ها پرهیز کرده و از انجام هر گونه فعالیت کوهنوردی اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای گلستان خنک می شود/ پیش بینی رگبار و آب گرفتگی معابر

هوای گلستان خنک می شود/ پیش بینی رگبار و آب گرفتگی معابر