مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-18اقتصادي

نوشابه های امریکایی به افتخار چه کسانی باز می شود؟ (+فیلم)


کارخانجات نوشابه سازی که اکثر آنها تحت لیسانس شرکت های آمریکایی فعالیت می کنند، بیشترین مصرف کننده شکر ارزان قیمت هستند.

- نوشابه های امریکایی به افتخار چه کسانی باز می شود؟ (+فیلم) کارخانجات نوشابه سازی که اکثر آنها تحت لیسانس شرکت های آمریکایی فعالیت می کنند، بیشترین مصرف کننده شکر ارزان قیمت هستند.

هر ایرانی سالانه 42 لیتر نوشابه یعنی 4 برابر متوسط مصرف جهانی نوشابه سر می کشد اما بیشتر مصرف کنندگان نمی دانند که هنگام مصرف یک لیوان نوشیدنی، علاوه بر پرداخت هزینه هایی چون پول، پوسیدگی دندانها و افزایش قندخون چه چیزهای دیگری را از دست می دهند؟   به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر خبر ، در حال حاضر سالانه 1/7 میلیون تن شکر با ارز ترجیحی و مالیات بر ارزش افزوده 1 درصدی با قیمت هرکیلو25/500 تومان به صنف و صنعت و از جمله  شرکت های نوشابه سازی واگذار می شود تا محصولاتی که از قیمت گذاری معافند و هر روز گران تر از گذشته به فروش می رسد را تولید و به مردم عرضه کنند.

  کارخانجات نوشابه سازی که اکثرآنها تحت لیسانس شرکت های آمریکایی فعالیت می کنند، بیشترین مصرف کننده شکرارزان قیمت هستند.

  به زبان ساده ، سالیانه 32000 میلیارد تومان از منابع ملی و دولتی به شکری یارانه داده می شود که هیچ ارزش افزوده ای برای تولید ملی و سفره مردم ندارد وصرفا رانت و منفعت بی حساب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشابه های امریکایی به افتخار چه کسانی باز می شود؟ (+فیلم)

نوشابه های امریکایی به افتخار چه کسانی باز می شود؟ (+فیلم)