مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:552023-09-01سياسي

تورم نامطلوب دو رقمی باید کاهش یابد


امام جمعه الوند با بیان اینکه مشکلات معیشتی مانع دیدن شدن اقدامات خوب دولت در حوزه های مختلف است، گفت: تورم نامطلوب دو رقمی باید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به پیاده روی اربعین اظهار کرد: حضور در راهپیمایی اربعین مظهری از سبک زندگی اسلامی و مصداق تعظیم شعائر الهی است.

وی افزود: نفس زیارت سید و سالار شهیدان (ع) از مصادیق تعظیم و بزرگداشت شعائر الهی و از جلوه های محبت و دوستی با اهل بیت (ع) و از موارد عمل به آیه مودت است.

امام جمعه الوند تاکید کرد: زائرین سیدالشهدا (ع) قبل از همه وارد بهشت می شوند و گناهانشان محو و عمرشان طولانی و روزی شأن زیاد و غم و اندوهشان برطرف می شود.

وی ادامه داد: حالات زیبای زائران در ارتباط معنوی با وجود مقدس سیدالشهدا، برخورد کریمانه خادمان هیئات که کاملاً مردمی برپا شده اند به منظور پذیرایی، ایثار و احترام به همدیگر، رعایت حال بزرگان و پیرغلامان حسینی، تکریم سادات و در نهایت فیض قرائت زیارت اربعین در کنار مضجع نورانی امام حسین (ع) از جمله آثار و برکاتی است که می توان برای مسافران این سفر نورانی بر شمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم نامطلوب دو رقمی باید کاهش یابد

تورم نامطلوب دو رقمی باید کاهش یابد