مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-25سياسي

کار جهادی و شبانه روزی برای مردم اولویت نخست دولتمردان است


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از روحیه یاس و ناامیدی و امید آفرینی در جامعه، گفت: کار جهادی و شبانه روزی برای مردم اولویت نخست دولتمردان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار اخیر خود بیان کردند که وظیفه مسئولان بیان خدمات و دستاورهای انقلاب اسلامی است و امیدآفرینی باید در دستور کار ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی جهاد تبیین و آگاه سازی نسل جوان از دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضرور دانست و افزود: هدف دشمنان ناامید کردن مردم از نظام و خدمات جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رویدادهای ایران پیش از انقلاب و نقش کشورهای خارجی، تصریح کرد: رضاخان را خود انگلیسی ها به حکومت رساندند و خودشان هم آن را بردند و جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی (ره) استقلال را برای ما به ارمغان آوردند.

علما بیان کرد: امروز مردم ایران آزادانه در پای صندوق های رأی حضور می یابند و آینده خود را رقم می زنند و امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا در جهان با صلابت و اقتدار ایستاده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، ادامه داد: اعضای دولت وقت ایران به دست منافقین به شهادت رسیدند و این گروه از آن زمان تاکنون تحت حمایت و پشتیبانی آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی و شبانه روزی برای مردم اولویت نخست دولتمردان است

کار جهادی و شبانه روزی برای مردم اولویت نخست دولتمردان است