مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-18سياسي

دستاورد سفر رییسی به نیویورک از نگاه فریدون عباسی


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رییس جمهور در نیویورک و سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی است تا ایران را به درستی به کشورهای دنیا معرفی کنیم.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رییس جمهور در نیویورک و سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل فرصت مناسبی است تا ایران را به درستی به کشورهای دنیا معرفی کنیم.

فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک برای سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بیان کرد: با توجه به اینکه رسانه های خارجی به خصوص رسانه های غربی اخبار ایران را درست منتقل نمی کنند، حضور مسئولان جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی سبب می شود تا یکسری اخبار به طور مستقیم در جوامع دیگر پخش شود.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرصتی که رییس جمهور برای سخنرانی در این اجلاس دارند، باعث می شود که یکسری از مسائل ایدئولوژیک و راهبردی کشور را به دنیا ارائه کند، تصریح کرد: سرویس های امنیتی بیگانه از کشور ما اطلاع دارند و واقعیت قدرت جمهوری اسلامی ایران را درک کرده اند ولی سانسور آنها اجازه نمی دهد مردم سایر کشورها از ماهیت اصلی جمهوری اسلامی اطلاع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد سفر رییسی به نیویورک از نگاه فریدون عباسی

دستاورد سفر رییسی به نیویورک از نگاه فریدون عباسی