مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-28اقتصادي

افتتاح 17 پروژه بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی طی هفته دولت


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طی هفته دولت 17 پروژه بهداشتی درمانی با هزینه ای بالغ بر 110 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهمن نقی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره به طرح های درمانی و بهداشتی قابل افتتاح استان آذربایجان شرقی در طی این هفته، اظهار کرد: توزیع پروژه های اجرایی در استان متمرکز به مرکز نبوده و در شهرستان های مختلف پروژه های متعددی در دست اقدام است و طی این هفته تعدادی از این پروژه ها در شهرستان های تبریز، اهر، مرند، میانه، کلیبر، هشترود و عجب شیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به جزییات این طرح ها گفت: در شهرستان اهر دو اتاق عمل و یک اتاق زایمان بی درد به مجموعه خدماتی بیمارستان باقر العلوم اهر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان اضافه شده است.

نقی پور افزود: در ادامه خدمات بهداشتی و درمانی که در شهرستان میانه به مردم این منطقه ارائه می شود در طول این هفته شاهد افتتاح و بهره برداری از مرکز فوریت های پزشکی محور میانه- هشترود، کلینیک ناباروری برای نخستین بار در سطح استان در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده ها و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان برکت و بخش های آسیب شناسی و بخش گوش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 پروژه بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی طی هفته دولت

افتتاح 17 پروژه بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی طی هفته دولت