مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-08سياسي

حضورمیلیونی زوار اربعین حسینی مایه مباهات است


مایه مباهات است که امسال بیش از 20 میلیون نفر با وجود همه فتنه ها و تهاجم های فرهنگی و اقتصادی به زیارت عبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی اظهارداشت: مایه مباهات است که امسال بیش از 20 میلیون نفر با وجود همه فتنه ها و تهاجم های فرهنگی و اقتصادی به زیارت عبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی رفتند.

به گفته وی با ابراز تاسف برخی از سیاست زدگان از قبل و بعد از شروع اعزام زوار اربعین حسینی به  سرزمین کربلا قصد خدشه وارد کردن به رزمایش جهانی داشتتند اما باید به آن ها گفت که اربعین همانند همیشه امید آفرین و تمدن ساز بوده و است و همچمان مایه یاس دشمنان و منافقان خواهد بود.

خطیب نماز جمعه بیرجند ادامه داد: دشمنان ایران و اسلام بدانند که ایرانیان هیچ گاه  دست از مکتب سرخ حسینی و پرچم داری امید و انتظاری مهدوی بر نمی دارند.

حجت الاسلام مختاری در ادامه با اشاره به این که سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی فوق العاده و خاص بود تصریح کرد: آیت الله رییسی با وجود این همه مشغله و تلاش شبانه روزی سفری خاص و فوق العاده برای خراسان جنوبی در نظر گرفتند که جای قدردانی ویژه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورمیلیونی زوار اربعین حسینی مایه مباهات است

حضورمیلیونی زوار اربعین حسینی مایه مباهات است