مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-25سياسي

قانون ثبت معاملات اموال غیرمنقول به تصویب می رسد


قانون معاملات اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت در حال بررسی است که با آنکه به تاکید رهبر انقلاب در این خصوص، این قانون به زودی تصویب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین حسین رحیمی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با اشاره به برخی از اقدامات دولت در وزارت دادگستری اظهار داشت: در این دولت در موضوع فرزند خواندگی آیین نامه اصلاح شد که بر اساس آن سازمان بهزیستی هم خودش می تواند از نوزادان نگهداری کند و هم خانواده های علاقمند می توانند در این امر مشارکت داشته باشند.

وی ابراز داشت: ده هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در شیرخوارگان نگهداری نمی شوند و به خانواده های متقاضی سپرده خواهد شد.

وزیر دادگستری گفت بسیاری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست دچار معلولیت هستند و برخی از خانواده ها علاقمند هستند که از این کودکان نگهداری کنند.

رحیمی با اشاره به الزامی شدن سطح مبادلات اموال غیرمنقول در دادگستری بیان داشت: مجلس این قانون را تصویب کرده و شورای نگهبان ایراداتی بر آن گرفته است و هم اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است و رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند معاملات اموال غیر منقول به صورت رسمی انجام شود که در این صورت مردم از گرفتاری ها نجات پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون ثبت معاملات اموال غیرمنقول به تصویب می رسد

قانون ثبت معاملات اموال غیرمنقول به تصویب می رسد