مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-27سياسي

دادستان کرمان از راه اندازی کمپ معتادان متجاهر خبر داد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: برای راه اندازی کمپ معتادان متجاهر کبوترخان قول هایی داده شد که هنوز به نتیجه نرسیده است و در تلاش هستیم تا ظرفیت یک هزار نفری در ماه های آینده برای ساماندهی معتادان متجاهر ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی صبح امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با موضوع پیگیری اجرای طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی اظهار کرد: با اقداماتی که دولت انجام می دهد، وضعیت در آینده بهتر می شود.

وی بیان داشت: برای راه اندازی کمپ معتادان متجاهر کبوترخان قول هایی داده شد که هنوز به نتیجه نرسیده است و در تلاش هستیم تا ظرفیت یک هزار نفری در ماه های آینده برای ساماندهی معتادان متجاهر ایجاد کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ادامه داد: جمع آوری سلاح های غیرمجاز را با قوت ادامه می دهیم تا سرقت های مسلحانه کاهش پیدا کند.

بخشی با اشاره به اینکه طرح های فراجا بسیار موثر بوده است، ادامه داد: شعب ویژه سرقت را در نظر گرفته ایم و در حال تقویت هستند و صدور احکام قاطع برای سارقان در دستور کار دستگاه قضایی وجود دارد.

وی عنوان کرد: باید پلیس آگاهی تقویت شود و ساماندهی کارگاه های ضایعاتی به نتیجه برسد تا کاهش سرقت ها را شاهد باشیم و حمایت از ضابطان در چارچوب قانون را در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کرمان از راه اندازی کمپ معتادان متجاهر خبر داد

دادستان کرمان از راه اندازی کمپ معتادان متجاهر خبر داد