مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-12اقتصادي

چهارمین مرحله بازارچه دائمی صنایع دستی کردکوی اجرایی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از اجرای فاز چهارم بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان کردکوی از محل اعتبارات ملی و استانی سال مالی 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ساوری اظهار کرد: مرحله چهارم از عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان کردکوی با اعتبار 48 میلیارد و 900 میلیون ریال در حال اجرا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان خاطرنشان کرد: تکمیل اسکلت بتنی، سقف پایانی، دیوارچینی وال پست، اندودکاری و ایزوگام و اجرای زیرساخت های مکانیکی و الکترونیکی ساختمان از جمله اقدامات قابل اجرا در این مرحله است.

وی یادآور شد: این اداره کل برای پروژه بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان کردکوی که از سال 96 آغازشده است، در سال های گذشته اقدام به اجرای کل اسکلت بتنی سازه با اعتبار بالغ بر 35 میلیارد و 250 میلیون ریال کرده است.

ساوری بیان کرد: برای تکمیل عملیات اجرایی بازارچه دائمی صنایع دستی کردکوی اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به منظور تکمیل ساختمان بازارچه و اجرای نازک کاری داخلی، کف سازی، اجرای نمای ساختمان و تأسیسات برقی و مکانیکی برآورد شده است.

بازارچه صنایع دستی شهرستان کردکوی در 507 مترمربع عرصه و هزار و 73 اعیان در دوطبقه روی همکف اجرایی می شود و تاکنون پیشرفت فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین مرحله بازارچه دائمی صنایع دستی کردکوی اجرایی شد

چهارمین مرحله بازارچه دائمی صنایع دستی کردکوی اجرایی شد