مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-25سياسي

اربعین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است


امام جمعه بسطام با بیان اینکه اربعین زمینه ساز ظهور است، گفت: این تجمع خودجوش هرساله پرقدرت تر از سال های قبل برگزار می شود و ان شاالله زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی موعود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضوی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه بسطام به میزبانی مصلی نماز آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تسلیت دومین هفته ماه صفر و ایام حزن و اندوه پیامبر اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی نمادین اربعین، جلوه اقتدار و یکپارچگی امت اسلامی و نماد عزتمندی مسلمانان است.

این کنگره عظیم نمایش اقتدار شیعیان و اتحاد مسلمانان است.

وی ادامه داد: این تجمع خودجوش هرساله پرقدرت تر از سال های قبل برگزار می شود و ان شاالله زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی موعود باشد.

امام جمعه بسطام میزبانی همایش پیاده روی اربعین در شهر بسطام از جای جای شهرستان شاهرود را هدیه ای بزرگ از جانب پروردگار به مردم خواند و افزود: مسئولین و مردم با همه توان خود برای این کار فرهنگی عظیم هزینه کنند.

رضوی نسب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید را الگوی همه دولتمردان دانست و اظهار داشت: دولتمردان باید با اطلاع رسانی خدمات خود را به سمع و نظر مردم برسانند تا جامعه دلگرم و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

اربعین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است