مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-28سياسي

اصلی ترین و ضروری ترین لازمه برقراری ارتباط، راه و راه آهن است


نقش راه های مواصلاتی بسیار مهم است و اگر راهی وجود نداشت، نمی توانستیم فرهنگ و تکنولوژی خود را انتقال و یا توسعه دهیم.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: نقش راه های مواصلاتی بسیار مهم است و اگر راهی وجود نداشت، نمی توانستیم فرهنگ و تکنولوژی خود را انتقال و یا توسعه دهیم.

پرویز خالقی ظهر امروز (6 شهریورماه) در آیین افتتاح طرح های راه آهن شمال غرب، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: اصلی ترین و ضروری ترین لازمه برقراری ارتباط راه و راه آهن است.

وی افزود: در گذشته در بسیاری از مناطق به دلیل نبود راه های مواصلاتی، جوامع از توسعه لازم و امنیت مطلوب برخوردار نبودند و افراد سودجو نیز از این موقعیت سوءاستفاده می کردند.

خالقی ادامه داد: نقش راه های مواصلاتی بسیار مهم است اگر راهی وجود نداشت نمی توانستیم فرهنگ و تکنولوژی خود را انتقال و یا توسعه دهیم.

فرماندار زنجان متذکر شد: قریب به 500 کیلومتر مسیر در راه آهن شمال غرب پوشش داده می شود و خوشبختانه تا به امروز در این مسیرها مشکلات جدی وجود نداشته است.

این مسئول یادآور شد: با افزایش مزایا، ویژگی ها، افزایش کمی و کیفی واگن ها و افزایش خطوط باید اقبال مردم را به استفاده بیشتر از راه آهن ارتقا دهیم و فضای موجود مورد قبول شهروندان و مسافران واقع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین و ضروری ترین لازمه برقراری ارتباط، راه و راه آهن است

اصلی ترین و ضروری ترین لازمه برقراری ارتباط، راه و راه آهن است