مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-04اجتماعي

120 هزار زائر از طریق هوایی عازم کربلا شده اند


فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: تاکنون بیش از 120 هزار مسافر از 23 ایستگاه پروازی به کربلای معلی اعزام شده اند که از این تعداد بیش از 88 هزار نفر در امنیت کامل به کشور بازگشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محسن عقیلی اظهار داشت: تاکنون بیش از 120 هزار مسافر با 775 سورتی پرواز از 23 ایستگاه پروازی به کربلای معلی اعزام شده اند که از این تعداد بیش از 88 هزار نفر در امنیت کامل به کشور بازگشته اند.

وی افزود: با تمهیدات پیش بینی شده توسط پلیس فرودگاه و تعاملات و برگزاری جلسات با ارگان های همسو در اعزام زائران اربعین به لطف خداوند متعال این مأموریت به بهترین شکل در حال برگزاری است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه با راه اندازی قرارگاه اربعین و دریافت تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و همکاری با دیگر نهادهای فرودگاهی، تمام توان عملیاتی خود را در خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران اربعین حسینی (ع) به کار گرفته و روزانه به طور متوسط 88 پرواز به عتبات عالیات از 23 فرودگاه کشور در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه، تمامی اقدامات لازم برای تأمین امنیت زائران در فرودگاه های کشور پیش بینی شده است، اظهار کرد: پیش از اجرای مأموریت اربعین جلسات توجیهی و آموزشی متعددی برای کارکنان برگزار و وظایف هر بخش به صورت دقیق مشخص شد تا هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 هزار زائر از طریق هوایی عازم کربلا شده اند

120 هزار زائر از طریق هوایی عازم کربلا شده اند