مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:002023-08-29سياسي

رهاورد ششمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی


ششمین روز از هفته دولت نیز برای خراسان جنوبی ها با بریدن روبان های بهره برداری از پروژه ها و طرح ها و به زمین زده شدن کلنگ طرح های جدید رهاورد بسیاری داشت.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ امروز در ششمین روز از بزرگداشت هفته دولت در همه نقاط خراسان جنوبی با حضور عالی ترین مقام دولت در استان، معاونان استاندار خراسان جنوبی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امامان جمعه، فرمانداران و روسای سازمان ها و مدیران کل استانی و مسوولان محلی کلنگ تعدادی زیادی پروژه به زمین زده شده و روبان تعدادی بسیاری طرح عمرانی و خدماتی به پایان رسیده نیز برای بهره برداری مردم بریده شد.

بنابراین گزارش آغاز هدیه دولتی ها به مردم خراسان جنوبی همراه با عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا و برخی از امام زادگان در شهرستان ها و نقاط مختلف استان و دیدار با خانواده شهدای هر یک از شهرستان ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از زیرکوه، در این روز با حضور محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و همراهی جمعی از مسوولان استانی و محلی مرقد امام زاده سعد الله ابن موسی الکاظم (ع) شاهرخت غبارروبی و عطرافشانی شد و سپس مرکز جامع خدمات سلامت روستایی شاهرخت با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون تومان، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای چاپایاب با هزینه کرد 7 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاورد ششمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی

رهاورد ششمین روز هفته دولت در خراسان جنوبی