مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-01ورزشي

نوجوانان اسکیت باز قم نایب قهرمان مسابقات کشوری شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی (اینلاین هاکی) در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در  بخش پسران با هدف توسعه اسکیت هاکی و نیز افزایش انگیزه ورزشکاران و اسکیت سوران، در روزهای 8 و 9 شهریور ماه به میزبانی قم برگزار شد.

این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، با حضور 21 تیم در 3 رده سنی همراه بود که در رده سنی نونهالان تیم ایران زمین اصفهان مقام اول، تیم انقلاب تهران مقام دوم و تیم پوریای ولی ورامین مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش نوجوانان نیز تیم ام دات آر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آکادمی اسکیت قم عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و تیم پوریای ولی ورامین مقام سوم این مسابقات را به دست آورد.

همچنین در بخش جوانان نیز تیم ام دات آر قهرمان این مسابقات شد و تیم پوریای ولی ورامین مقام دوم و تیم آکادمی اسکیت قم نیز عنوان سوم را از آن خود کردند.

  گفتنی است این دوره از مسابقات در آکادمی اسکیت قم واقع در دهکده فرهنگی ورزشی شهید شهناززاده که مختص اسکیت هاکی است برگزار شد و در حاشیه این مسابقات علیرضا نصیری نایب رییس فدراسیون اسکیت و سرپرست انجمن اسکیت هاکی کشور از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان اسکیت باز قم نایب قهرمان مسابقات کشوری شدند

نوجوانان اسکیت باز قم نایب قهرمان مسابقات کشوری شدند